close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ענף ההובלות- איך זה עובד?

מערכת שורשטז טבת, תשעו28/12/2015

הובלות היא מילה אחת שמאחוריה מסתתר עולם שלם שקשה לנו לדמיין את עצמנו בלעדיו

תגיות:
צילום: יח"צ האתר

ענף ההובלות הוא ענף דינאמי ומגוון, הוא כולל בתוכו סוגים שונים

צילום: יח"צ האתר
של הובלות, המיועדים לקהלי יעד שונים, זהו ענף שמשתנה כל הזמן, ומתפתח, ובנוסף לכך נמצא תחת פיקוח ויש בו תקנות ונהלים שונים שתפקידם למנוע תקלות ותאונות, ונזקים שעלולים להיגרם לרכוש הנמצא בתהליך ההובלה.

הובלות היא מילה אחת שמאחוריה מסתתר עולם שלם שקשה לנו לדמיין את עצמנו בלעדיו, האם מישהו מאתנו יכול לדמיין מעבר דירה ללא חברת הובלות, והאם יש חברה מסחרית כלשהי שעוסקת בייבוא סחורות שיכולה לדמיין את עצמה ללא שירותיה הנאמנים של חברת הובלות בינ"ל ,והאם יש חברת תרופות או חברה לייצור מוצרי חלב שיכולה לדמיין את עצמה ללא שירותיה של חברת הובלות המספקת שירותי הובלה בקירור.

אלו הם רק כמה דוגמאות לשימוש הרב שאנו עושים בשירותי הובלות בעידן המודרני. שירותי ההובלות השונים אינם דומים זה לזה וכל תהליך הובלה הוא אינדבדואלי ומתבצע באופן אחר, ונועד להשיג מטרה אחרת, כמובן שהובלה באמצעות מנוף היישום שלה שונה לגמרי מהובלה בינ"ל יבשתית או מהובלה של חומרים מסוכנים.

בנוסף לכך כל הובלה גם התמחור שלה יהיה שונה, יש הובלות דירה שהתמחור שלהן הוא ע"פ מספר הארגזים והמרחק שבין נקודת המוצא של משאית ההובלה לנקודת היעד של משאית ההובלה, ויש הובלות מנוף שמחירן יהיה בד"כ גבוה יותר ויהיה ע"פ מספר השעות שבהן חברת ההובלות השתמשה במנוף.

בחירה של חברת הובלות שתבצע עבורנו שירות הובלות יעיל איכותי ומקצועי אינה עניין של מה בכך, לכן כל מי שזקוק לשירות הובלות, בין אם זה שירות הובלות חד פעמי, או שירות הובלות שנתי וקבוע, חשוב שישקיע לא מעט זמן ומחשבה בתהליך של בחירת חברת ההובלות שתתן את המענה המקצועי ביותר והאיכותי ביותר במחיר הסביר ביותר.

חשוב לזכור שחברת הובלות ללא רישיון עלולה להיות מלכודת עבור לקוחותיה לכן לא מומלץ להעזר בשירותיה , וכדאי גם להיזהר מחברות בלתי מוכרות, אשר מציעות מחירים מפתים וזולים ותמיד עדיף להשתמש בחברות הובלה מוכרות שיש להן מוניטין טוב ושאפשר לסמוך עליהן שהן יבצעו את פרויקט ההובלה בצורה הטובה ביותר והמקצועית ביותר.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה